Відповіді на найчастіші запитання (FAQs)


  • Як правильно організувати перевезення недокументарного вантажу?

    Виходячи з накопиченого досвіду, рекомендуємо Вам і Вашим партнерам за кордоном звернутися в офіс UPS в країні одержувача для уточнення інформації, як правильно підготувати документи, упаковку і сам вантаж в країні, що цікавить Вас, для проходження митного огляду. Після цього зверніться до найближчого офісу UPS, щоб дізнатися про особливості обробки вантажу на стороні відправлення. Інформацію про найближчий офіс UPS по всьому світу Ви знайдете на сайті www.ups.com

  • Що робити, якщо Ваш вантаж затриманий митними органами при тому, що документи, що супроводжують вантаж, у порядку, вартість вантажу не перевищує дозволених для безмитного ввезення 100 євро? Чи має право митні органи його затримати?

    Згідно з митним законодавством, будь-який вантаж може бути затриманий. Деякі з можливих причин:

    • При надсиланні на приватну особу в одному з супровідних документів помилково вказали назву компанії, в якій, наприклад, працює одержувач;

    • Неправильно заповнений інвойс (немає розбивки за ціною кожного товару, невідповідність заявленого вмісту вантажу тому, що фізично прибув).

    Для роз'яснень та допомоги у вирішенні питання Ви можете звернутись на гарячу лінію ФСУ у м. Києві 0 800 501 007. Щоб запобігти такому надалі, практика рекомендує заздалегідь готувати документи самостійно для того, щоб надіслати їх електронною поштою, а ваш відправник на своєму боці їх лише завірив печатками, підписами та доклав до вантажу.

    Для подальшої координації дій зв'яжіться з офісом у м. Дніпрі

  • При отриманні вантажу виявлено пошкодження вантажу чи некомплект? Що робити?

    Ви можете вимагати офіційного розслідування. Однак, корисно розуміти, що всі скарги приймаються на стороні відправника. Для цього складіть протягом 14 днів після отримання акт пошкодження вантажу у вільній формі із зазначенням дати, № авіанакладної, ПІБ одержувача та підпису представника UPS. Опишіть стан упаковки (матеріал оболонки, ущільнювача, наявність палети, внутрішніх розпірок), наявність на упаковці маркування для особливо тендітних вантажів та інших вимог до транспортування, чи вантаж додатково страхувався відправником. Після чого зв'яжіться з відправником з проханням провести службове розслідування щодо ситуації. Після проведення службового розгляду (до 30 днів), Вашому партнеру буде представлена ​​офіційна відповідь, якою він зможе поділитися з Вами.

  • Чи можна провести митне очищення лише частини вантажу, а від решти відмовитися?

    Відповідно до чинного законодавства, вантаж, який перебуває під митним контролем, підлягає оформленню та випуску у вільне звернення лише у повному обсязі. Тому, Ви маєте вибір проводити митне очищення всього вантажу або відмовитися. У разі відмови вантаж буде знищено або повернено відправнику (рішення приймає відправник на підставі запиту UPS).

  • Як зберегти вантаж від пошкодження під час транспортування?

    Зберегти вантаж від пошкодження під час транспортування допоможе адекватна упаковка. Адекватна упаковка - це упаковка, яка збереже вантаж під час падіння на тверду підлогу з висоти приблизно 1,5 метра на ребро або на кут. Адекватність можна оцінити подумки, не обов'язково гублячи вантаж.

    Крім того, для зниження ризиків, ви можете замовити додаткове страхове покриття понад стандартні 100 доларів США за кожен вантаж.

  • Як переадресувати вантаж, який перебуває під митним контролем з юридичної особи на фізичну чи іншу адресу отримання?

    Переадресація може бути здійснена лише на стороні відправлення. Слід звернутися до офісу, де приймався вантаж до перевезення та подати уточнені дані. Після проходження інформації по внутрішній системі UPS подає клопотання у відповідні структури.

    Примітка. Переадресація може бути не прийнята держструктурами до розгляду, якщо це може бути витлумачено як ухиляння від сплати податків або від нетарифних методів регулювання.

  • Виходячи з чого, компанія UPS взяла додаткову плату за доставку вантажу, якщо доставка вантажу та всіх митних зборів була оплачена за кордоном?

    Найчастіше це питання виникає через брак розуміння та комунікації. Пропонуємо Вам уточнити, чи це не була оплата за: транзитну декларацію, оплата одержувачем, мито або інші державні відрахування, проведення інших нетипових операцій.

    P.S. Сервіс «оплата всіх зборів і мит», який працює в країнах, наприклад, Євросоюзу чи Американського континенту в Україні, не застосовується, навіть якщо ці збори і були внесені на стороні відправлення.

  • Як можна заощадити на поверненні товару в інтернет-магазин?

    Якщо інтернет-магазин надає таку послугу, Ви можете надіслати товар із сервісом «оплата одержувачем». Іноді інтернет-магазин надсилає Вам вже підготовлену (заповнену) авіанакладну. Попередньо необхідно провести переговори (листування) з інтернет-магазином, зі службою підтримки.

Поставте запитання нам


    Наші контакти:

  • м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького (Карла Маркса), 107-А
  • +38 (056) 37 530 37
  • +38 (0562) 36 00 26
  • +38 (050) 342 29 66
  • +38 (068) 293 51 15
  • depo@vega.com.ua
Надішліть своє запитання або заявку на надання послуг і Ви отримаєте зворотний зв'язок протягом години.